سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم رعایت کامل نکات بهداشتی در خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر لزوم رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا ویروس تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا ویروس تاکید کرد و خواستار ورود جدی فرمانداران و سایر ادارات در بحث نظارت بر رعایت نکات بهداشتی و اجرای محدودیت‌های ستاد ملی کرونا در هر شهر متناسب با وضعیت شیوع کرونا شد.

او گفت: سرعت انتشار ویروس به حدی زیاد است که از روز ۱۶ تا ۲۵ بهمن آمار بیماران بستری در خوزستان دو برابر شده و شاهد روند صعودی مبتلایان به کروناویروس هستیم.

ابول نژادیان بیان داشت: هم اکنون ۹ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و اگر در شهر‌های نارنجی و زرد نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته نشود به زودی در حالت قرمز قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  بر ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی، اهتمام جدی به افزایش تست‌های رپید، نظارت بیشتر بر مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی و پایش مستمر مبادی ورودی استان  تاکید کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.