سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: بازیکنان نتوانستند خواسته‌های ما را عملی کنند/ تمرکز نداشتیم و تنبیه شدیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز درباره این دیدار توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز  اظهار داشت: بازیکنانمان نتوانستند انتظاراتی که از آن‌ها داشتیم را برآورده کنند. به نظر می‌رسد که برای این بازی تمرکز لازم را نداشتیم و  امروز چند بازیکن ما در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند و این موضوع در عملکرد تمام تیم تاثیرگذار بود.   با وجود این که در نیمه اول شروع خوبی داشتیم و در ۳۰ دقیقه اول هم موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و این فوتبال بی‌رحم ما را تنبیه کرد. باید از این شکست درس بگیریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: لیگ به نیمه رسیده و نیاز است که ما یک ارزیابی کلی از عملکردمان در نیم فصل اول داشته باشیم. باید تک تک بازی‌ها به ویژه هفته‌های آخر را مرور کنیم تا ان ‌شاالله با تقویت تیم بتوانیم در بازی‌های آینده هم پر تلاش ظاهر شویم و نتایج مدنظرمان را بگیریم.

پیروانی افزود: این پیروزی را به ماشین ‌سازی تبریک می‌گویم. آن‌ها بسیار با انگیزه بازی کردند و در ۲، ۳ هفته اخیر هم بازی‌های خوبی ارائه کرده بودند. ما باید در زمین بهتر ظاهر می‌شدیم و عدم تمرکز باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم. در این بازی شروع خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم که بازیکنانمان باید دقت بیشتری می‌کردند. بدشانسی و کم‌دقتی بازیکنان باعث شد که در امر گلزنی ناکام بمانیم. در نیمه دوم شرایطی که مدنظرمان بود ایجاد نشد و بازیکنان نتوانستند خواسته‌های کادرفنی را عملی کنند.


بیشتر بخوانید: 


او عنوان کرد: در نیمه اول شرایط بهتری داشتیم، اما متاسفانه بازیکنان ما در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتند. موقعیت‌های خیلی خوبی در نیمه دوم داشتیم، اما در نوع بازی باید بهتر عمل می‌کردیم. ماشین ‌سازی بسیار با انگیزه بازی کرد و به هدفی که داشت هم رسید. باید ببینیم که چرا در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم. بازیکنانی که در زمین حاضر شدند هم آمادگی لازم را نداشتند.  

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز تیم ما شرایطی که از قبل برای خودمان ترسیم کرده بودیم را نتوانست پیاده کند و میزان دوندگی و انگیزه خوب بازیکنان حریف باعث شد که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.