سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های کرونایی راهی برای نجات دشت آزادگان از چنگال کرونا

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شوند.

عباس پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان، گفت: طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش آمار ابتلا به کرونا و در نتیجه قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی هستیم.

او با بیان اینکه خطر بیماری کووید ۱۹ در کمین همه است، افزود: ابتلا به کرونا ویروس زمان و شخص نمی‌شناسد و همگی باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم، زیرا این بیماری می‌تواند عواقب دردناک و غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد.

پور عاطف اظهار داشت: مردم با حضور در تالارها، اماکن عمومی و به ویژه مراسم‌های فاتحه خوانی طی هفته‌های اخیر، در حال حاضر تعداد بیماران مراجعه کننده به محل‌های تست کرونا افزایش چشمگیری داشته و شهرستان را در وضعیت قرمز قرار داده است و به همین دلیل از امروز به مدت یک هفته محدودیت های کرونایی اجرا و همه مراسم فرهنگی، اجتماعی و همایش‌ها، ورزشگاه‌ها، مدارس، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، مراکز تفریحی، باشگاه‌های ورزشی و همچنین مساجد و حسینیه‌ها در شهرستان تعطیل می‌شوند.

معاون فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه تالار‌ها نیز تعطیل و رستوران‌ها می‌توانند فقط غذای بیرون بر به مشتریان تحویل دهند، تصریح کرد: فعالیت کارمندان در شهرستان نیز در جلسه آینده که در فرمانداری برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد، ضمن اینکه استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی برای همه کارمندان دولت و بانک‌ها الزامی است، همچنین از شهروندان خواهشمندیم از حضور تجمع ها، عروسی ها، دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های ختم خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.