سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز اورژانس استان:

حدود ۳۰ درصد ساختمان‌های اورژانس در استان همدان فرسوده هستند

از ۶۶ پایگاه فعال اورژانس در استان همدان ۲۰ پایگاه در ساختمان‌های فرسوده و یا استیجاری مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر حبیب معصومی,رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با بیان اینکه یکی از پایگاه‌های اورژانس شهرستان نهاوند در کانکس مستقر و فعال شده است،از طرح ساخت هشت ساختمان جدید اورژانس در استان  خبر داد.

او ادامه داد: برای ساخت هر یک از ساختمان‌ها با ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و براساس برنامه زمان بندی شده تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان افزود:این هشت ساختمان اورژانس شامل مرکز فارسبان و پایگاه سه شهری نهاوند، دو پایگاه در شهرستان فامنین، یک پایگاه در کبودراهنگ، دو پایگاه در ملایر و یک پایگاه در رزن است.

معصومی با بیان اینکه در همین ارتباط در ایام دهه فجر امسال دو ساختمان جدید اورژانس استان شامل پایگاه شهری شهرک مدنی همدان و ساختمان شماره چهار شهر ملایر به بهره برداری رسید، افزود: برای ساخت و بهره بردای از ساختمان جدید اورژانس در شهرک مدنی ۶۰۰ میلیون تومان و پایگاه شماره چهار شهرستان ملایر نیز ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او بیان کرد: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه بالگرد (اورژانس هوایی) در ۶۶ پایگاه شهری و جاده‌ای استان همدان آماده خدمات رسانی در مواقع ضروری است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.