سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان؛

زنگ خطر موج چهارم کرونا جدی است

عباس رضایی گفت: تغییر وضعیت رنگ کرونایی در شهرستان‌های نطنز و اردستان زنگ خطر موج چهارم این بیماری را در استان اصفهان به صدا در آورده و این هشدار جدی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه حضور ویدیو کنفرانسی خود در جلسه ستاد ملی کرونا، گفت: نگران بی‌تفاوتی‌ها هستیم، زیرا برخی گمان می‌کنند ورود واکسن به معنای پایان کروناست  در صورتی که این  چنین نیست.

استاندار اصفهان افزود: برخی شهر‌های استان خوزستان درروز‌های اخیر به وضعیت قرمز تغییر پیدا کرده است و حتی ۲شهرستان نطنز و اردستان استان اصفهان نیز از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شده است.

او تصریح کرد: این تبدیل وضعیت‌ها زنگ هشداری برای ورود به موج چهارم است و ضروری است کماکان دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله کاهش تجمعات، کاهش ترددها، رعایت فاصله‌گذاری، رعایت نظافت شخصی را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: از شروع بیماری کرونا تاکنون دارو‌های متعددی مطرح شده است، ولی هیچکدام نتیجه بخشی قطعی نداشته است؛ گر چه واکسن خریداری شده است و برخی شرکت‌های واکسن‌ساز داخلی نیز در این زمینه اقدامات خوبی داشته‌اند، ولی باید توجه داشت که میزان ایمن‌سازی، میزان‌پایداری آن و برخی مسائل مرتبط با واکسن هنوز به خوبی مشخص نیست و لذا باید این نگرش در جامعه تاکید شود که کرونا تمام نشده است و تمهیدات زندگی با کرونا را رعایت کنیم و گرنه با موج چهارم کرونا مواجه خواهیم شد.

رضایی ادامه داد: واکسن به اصفهان وارد شده و با اولویت کادر بهداشت به‌ویژه افرادی که در مراقبت‌های ویژه فعال هستند واکسیناسیون آغاز شده است.

او با بیان اینکه سلامت از هر مساله دیگری مهم‌تر است، ادامه داد: کادر درمان امروز با جدیت پیگیر است و از سوی دیگر دولت نیز در تامین واکسن اقدامات خوبی انجام داده است، ولی برون رفت از وضعیت کرونایی و کاهش اثرات آن نیازمند هماهنگی و همدلی آحاد جامعه است.

او با اشاره به ورود برخی پرواز‌های خارجی به اصفهان تاکید کرد: غربالگری و قرنطینه مسافران بر اساس قوانین و تاکیدات ستاد ملی کرونا با قاطعیت و جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.