سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

عنوان مجلس انقلابی پشتوانه ای عظیم برای ‏نمایندگان است

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عنوان مجلس انقلابی پشتوانه عظیم برای ‏نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با آقای نیکزاد نائب رئیس مجلس ‏شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید انتظارات رهبر معظم انقلاب را در حوزه‌های ‏مختلف دنبال کنند و انصافا این دوره از مجلس، مجلسی تلاشگر و پیگیر است. ‎

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که ایجاد امید و تثبیت آن در جامعه بعد از قوه قضائیه ‏وظیفه دیگر قوا از جمله مجلس شورای اسلامی است افزود: این که رهبر معظم انقلاب این دوره از ‏مجلس را با نام مجلس انقلابی نامیدند یک‌پشتوانه عظیمی برای نمایندگان ایجاد کرده است.

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: توجه به موضوع فرهنگ، ‏تقویت معیشت و اقتصاد مردم، جهش تولید، ساخت مسکن و توجه به اقتدار ملی با مصوبه اخیر در ‏موضوع اجرای برجام در جهت مقابله با دشمنان از جمله اولویت‌های مجلس در این دوره است‎.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.