سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام سراسری حوزه علمیه خواهران آغاز شد

رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران جزئیات ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  خانم تمیزکار ،رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران در نشست خبری گفت:ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سه مقطع تحصیلی به دو صورت اینترنتی و حضوری از امروز آغاز شد.

او افزود:داوطلبان پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و آگاهی از شرایط و مقررات مربوطه، تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ مهلت دارند از طریق سایت paziresh.whc.ir و یا با مراجعه به مدارس علمیه ثبت نام کنند.

رئیس اداره پذیرش حوزه علمیه خواهران ادامه داد: علاقه‌مندان برای حضور در آزمون سطح ۲ حوزه با مدرک دیپلم با سن ۴۰ سال به بالا و یامدرک پایه هشتم و ۱۷ سال می توانند ثبت نام کنند که آزمون این مقطع ۲۵ تیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تمیز کار افزود: طلاب علاقه‌مند برای ادامه تحصیل در سطح ۳ می توانند در ۱۳ رشته شامل تفسیر علوم قرآنی، فقه اصول، فلسفه کلامی کلام با گرایش مهدویت و مذاهب اسلامی، تاریخ اسلام، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان اخلاق و تربیت اسلامی، مدرسی ادبیات عربی و مطالعات اسلامی زنان ثبت نام و ۴ تیرماه در آزمون ورودی شرکت کنند.

خانم تمیز کار اشاره‌ای هم به  پذیرش در مقطع تحصیلی سطح ۴ داشت و افزود: برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۵ رشته شامل تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، حکمت متعالیه کلام اسلامی و علوم معارف قرآنی درنظر گرفته شد که طلاب خواهر می توانند در موسسات آموزش عالی در ۱۱ استان کشور از جمله اصفهان، تهران، خوزستان، سمنان، قم، کرمان، گلستان، مازندران مرکزی و یزد ادامه تحصیل بدهند.

گفتنی است :۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در ۲۸ استان فعال است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.