سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای نامه محرمانه وزارت کشور به قوه قضاییه درباره شهرداران بازداشتی چه بود؟

شهردار تهران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره نامه محرمانه وزارت کشور به قوه قضاییه مبنی بر وضعیت شهرداران بازداشتی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری امروز خود که به مناسبت دهه فجر در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت شهرداران بازداشتی و نامه محرمانه وزارت کشور به قوه قضاییه در این باره اظهار کرد:  نامه وزارت کشور به قوه قضاییه، نامه عمومی است.

وی درباره انتصاب شهرداران افزود: معیار من برای انتخاب و انتصاب هر کدام از همکارانم بر پایه صداقت و امانت است.

شهردار تهران تصریح کرد: هر وقت هر کدام از این دو اصل صداقت و امانت به وسیله افراد مصنوب شده مخدوش شوند، رابطه ما قطع می‌شود، لذا ما در مرحله‌ای نیستیم که به طور قطعی بگوییم که چه اتفاقی افتاده است.

حناچی گفت: سوالات جدی در این باره مطرح شده و باید به آن‌ها پاسخ داده شود. اگر جواب قانع کننده داده شود و مسیر قانونی که طی می‌شود تبرئه باشد، خوب همان می‌شود که ما می‌گوییم، اما این‌ها مانع ما نیستند.

شهردار تهران بیان کرد: این ها افرادی بودند که کار می‌کردند و در کنار آن فعالیت‌هایی داشتند که باید پاسخگوی همه آن‌ها باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.