به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اکرمی، مسئول امور اداری شهرداری ابرکوه گفت: جلسه کمیته راهبردی ممیزی املاک شهر ابرکوه و ساماندهی بایگانی شهرداری به منظور هوشمند سازی شهر برگزار شد.
او افزود: در این جلسه مقرر شد شرکت مربوطه بزودی فعالیت خود را به منظور الکترونیکی کردن پروندههای باقیمانده شهرداری آغاز کند.
اکرمی ادامه داد: همچنین ضمن بررسی مسائل و مشکلات واحدهای فنی و مالی گزارشی را به منظور راهکار به شهرداری ابرکوه ارائه کند.
این مسئول بیان داشت: امید است با اجرای این مهم در شهرداری شاهد تسریع در خدمات رسانی و کاهش مشکلات اجرایی باشیم.
اکرمی، مسئول امور اداری شهرداری ابرکوه گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده شاهد تکمیل بخشهای اصلی اهداف مطرح در زمینه شهر هوشمند باشیم.
انتهای پیام/و