سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث؛

کشف روغن خوراکی قاچاق در شهرستان دالاهو/دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی

با تلاش نیرو‌های پلیس ۲ تُن و ۴۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق در شهرستان دالاهو کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی فرمانده انتظامی دالاهو گفت : ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق هنگام کنترل تردد خودرو‌ها به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت : در جریان این بازرسی دو هزار و ۴۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ۳۶۰ میلیون ریال براورد شده است.

او از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

عامل فروش دارو‌های غیرمجاز دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی، نسبت به خرید اینترنتی دارو هشدار دارد.

علی عباسی کسانی افزود: کارشناسان پلیس فتا به دنبال گشتزنی در فضای مجازی، به یک صفحه اینستاگرامی برخورد کردند که اقدام به فروش دارو و اقلام بهداشتی به‌صورت غیرمجاز می‌کرد.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از فروش بیشتر دارو‌های غیرمجاز، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی، گرداننده صفحه را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را دستگیر کردند.

عباسی کسانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی دارو و اقلام بهداشتی غیرمجاز کشف شد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: در تحقیقات اولیه متهم دستگیر شده عنوان کرد به دلیل ورشکستگی و بدون هیچ‌گونه مجوز، شناخت و تجربه قبلی درزمینه فروش اقلام دارویی و تنها به منظور کسب سود و درآمد اقدام به ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای فروش اقلام داروئی و بهداشتی کرده است.

او ادامه داد: با توجه به ارتباط مستقیمی که میان دارو و سلامتی افراد وجود دارد شهروندان باید مراقب بوده و از داروخانه‌ها اقدام به تهیه داروی مورد نیاز خود کنند.

عباسی کسانی گفت: داروهـای ارائـه شده در فـضای مـجازی محصولات بـی‌اصالتی هستند که به صورت زیرزمـینی در کـشور تولید و یا به صورت قاچاق از کشور‌های همسایه توسـط سـودجویان وارد کشور می‌شود.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: سایت این پلیس به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

اشرافیت پلیس بر رفتار مجرمان

مشاور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، از اشرافیت پلیس بر رفتار مجرمان خبر داد و گفت: امروز همه حرکات و رفتار این افراد زیرنگاه تیزبین پلیس قرار دارد به گونه‌ای که هم اقدام مجرمانه آن‌ها در سریعترین زمان کشف و هم به سزای عملشان می‌رسند.

بهرام نوروزی در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند امنیت مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد کند.

او با بیان اینکه امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هرکس از آن عبور کند با برخورد سخت و قاطعانه مواجه می‌شود، افزود: اشرار و مجرمان هم به خوبی این موضوع را فهمیده اند که رفتار‌های آنان کنترل و اگر دست از پا خطا کنند عواقب سختی در انتظارشان خواهد بود.

مشاور فرمانده ناجا ادامه داد: ناجا برای امنیت آفرینی در جامعه با هیچ کس تعارف ندارد و هرکسی از چارچوب قانون خارج و بخواهد برای دیگران ایجاد مزاحمت کند با برخورد پلیس مواجه می‌شود.

 نوروزی گفت: امروز هیچ سازمان و دستگاهی مانند پلیس درگیر ماموریت و عملیات برای امنیت آفرینی نیست و خوشبختانه توانسته ایم با مجموعه اقدامات انجام شده شرایط خوبی را در جامعه ایجاد و رضایت طیف وسیعی از شهروندان را جلب کنیم.

او گفت: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم زمانی از کار خود راضی خواهد بود که مردم احساس امنیت و رضایت کنند که خوشبختانه با افزایش تعامل و همکاری‌های متقابل و همچنین تلاش سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه هستیم.

این مقام بلندپایه انتظامی با بیان اینکه همه ما به عنوان سرباز ولایت باید زمینه افزایش اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم و تلاش کنیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم، از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای امنیت آفرینی قدردانی کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.