سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال داریوش هرمزی سرمربی قشقایی با تیم سابق

شهدای قشقایی امیدوار به کسب سومین برد فصل لیگ دسته یک، مقابل آبی پوشان ملاثانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۴ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه در ورزشگاه پارس شیراز، تیم‌های شهدای قشقایی و استقلال ملاثانی مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

در جدول رده بندی استقلال ملاثانی با ۱۸ امتیاز در مکان هشتم و شهدای قشقایی شیراز با یازده امتیاز در رده ۱۷ قرار دارند.

داریوش هرمزی سرمربی سپاس قشقایی شیراز در خصوص این بازی، گفت: استقلال ملاثانی تیمی است که سال گذشته هدایتش را خودم برعهده داشتم و جواز صعود به لیگ دسته یک را کسب کردیم و به نسبت فصل گذشته تغییرات کمی داشته و با شناخت کافی به مصاف این تیم می‌رویم.

او افزود: همین که استقلال ملاثانی تغییر زیادی در بازیکنان نداشته به پویایی آن کمک کرده و در مقابل قشقایی در مقایسه با فصل قبل تغییر زیادی در ترکیب داشت که باعث شد ما هنوز به هارمونی لازم و ثبات در نتیجه دست پیدا نکنیم.

هرمزی گفت: می‌دانم که هواداران قشقایی نسبت به نتایج تیم نا امید شدند و صبرشان لبریز شده، اما با نگاهی به بازی‌های این فصل کاملا متوجه می‌شوید در بسیاری از مسابقات تیم ما بهتر از حریف بود و موقعیت‌های زیادی نیز بر روی دروازه رقبا ایجاد کردیم که بر ثر بی تجربگی بازیکنان تبدیل به گل نشد و الا جایگاه تیم شهدای قشقایی در اینجا جدول نبود و به هواداران صبور قشقایی این نوید را می‌دهیم در ادامه لیگ دسته یک فوتبال این تیم را به جایگاه اصلیش برگردانیم.

سرمربی شهدای قشقایی شیراز افزود: با اینکه تیم استقلال ملاثانی را آنالیز کردیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم، اما مهمتر از شناخت حریف، توجه به رفع نقاط ضعف تیم خودمان و رفع آن و تقویت نقاط مثبت قشقایی است که باید روی این موضوع توجه بیشتری کنیم.

تیم شهدای قشقایی به جز صابر محمدی که مصدوم است همه بازیکنان خود را برای رقابت با استقلال ملاثانی در اختیار دارد.

در هفته ۱۳ لیگ دسته یک فوتبال شهدای قشقایی با یک گل نتیجه را مقابل خوشه طلایی ساوه واگذار کرد و استقلال ملاثانی مقابل چوکا تالش با نتیجه تساوی بدون کل متوقف شد.

نماینده فارس در صورت کسب پیروزی در این بازی و شکست گل ریحان البرز و چوکا تالش مقابل حریفان، می‌تواند با دو رده صعود در مکان ۱۵ قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.