سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای جشنواره سفیران سلامت مدارس در گیلان

جشنواره سفیران سلامت مدارس با هدف ترویج خودمراقبتی میان دانش آموزان گیلانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر سراجی ،  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت: پنجمین جشنواره سفیران سلامت مدارس با شعار «هردانش آموز یک سفیر سلامت، هر سفیر سلامت یک پیام آور بهداشتی» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او  افزود: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره، تا پایان بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه همگام مدرسه به نشانی www.hamgam.medu.ir، آثار خود را، ارائه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت : خودمراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر و واگیر نظیر کووید۱۹، آنفلوآنزا و سرماخوردگی، ترویج فرهنگ تغذیه سالم برای افزایش سیستم ایمنی بدن در شرایط بیماری کووید ۱۹، نقش محیط زیست و راه‌های حفاظت از آن نظیر تفکیک پسماند تر، خشک و بازیافت و اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامت، از موضوعات این جشنواره است.

سراجی تصریح کرد: موضوع جشنواره برای دانش آموزان ابتدایی دوره اول، بهداشت فردی و تغذیه سالم، عوارض چاقی و بلوغ در قالب نقاشی و پیام بهداشتی و برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی بهداشت فردی، مدیریت خشم، تغذیه سالم و تفکیک زباله و پسماند در قالب نقاشی، پیام بهداشتی و نامه‌ای به  ویروس کرونا  در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.