سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار فوتی‌های کرونا در مهاباد برای دومین روز متوالی تغییری نکرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با ثبت دومین روز بدون فوتی کرونایی در مهاباد، آمار قربانیان در این شهرستان همچنان ۳۲۴ نفر باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار جدید کرونایی در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه با ۲۱، خوی با ۱۲ و مهاباد، بوکان و میاندوآب هرکدام با ۳ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند.

آقازاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی مجموع قربانیان این ویروس به ۳ هزار و ۵۵۱ نفر افزایش پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۴۴۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۲۱۱ نفر مشکوک و ۲۹۳ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۳۵ نفر بوده که از این تعداد، ۳۸ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

آقازاده در ادامه شهروندان را به حضور در خانه، رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی و رعایت مسائل و محدودیت‌های وضع شده در سطح استان دعوت کرد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.