سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت متروی تهران خبر داد؛

رونمایی از قطار ملی در اسفند ماه ۹۹

امام درباره جزییات تولید قطار ملی سه واگن و هفت واگن و زمان رونمایی از آن‌ها توضیخاتی داد.

علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:چیزی که با معاونت علمی و فناوری در نظر گرفته بودیم این بود که رونمایی اولیه و اصلی از قطار ملی داشته باشیم که رونمایی اولیه قرار بود در ۲۱ بهمن ماه و از قطار سه واگن ملی رونمایی شود.

وی ادامه داد: توانمندی ساخت هر نوع قطار مترو در کشور وجود دارد و این مدل قطار هم نمونه ای بود که قرار شد رونمایی شود و آماده سازی شده بود اما مقداری ناهماهنگی در برنامه ها وجود داشت و گفته شد چون رونمایی اصلی هم نزدیک است ، در اسفند ماه رونمایی از قطار ۳ واگن و ۷ واگن با هم انجام شود.

امام بیان کرد: در واگن سازی تهران قطار سه واگن آماده سازی و مونتاژ شده است و به سرعت در حال آماده سازی ۴ واگن دیگر هستیم که بعد از نصب قطار ۷ واگن هم خواهیم داشت.امیدواریم تا پایان سال قطار معمول در شبکه مترو است را تکمیل و رونمایی کنیم.

مدیر عامل شرکت متروی تهران گفت: قطارهای سه واگن در خطوطی مثل خط انشعابی فرودگاه مهرآباد در خط ۴ مترو یا در مسیر ادامه خط ۱ تا فرودگاه امام خمینی که مسافر کمتری دارد ،استفاده دارد.

وی افزود:در هفته پیش رو دو برنامه افتتاح داریم،اولی افتتاح پست های برق آزادگان و امیرکبیر است و برنامه دیگر ما افتتاح ورودی های دوم ایستگاه بسیج و میدان صنعت در خط ۷ را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.