سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سابق سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح:

مبنای کار ما تکیه به دانش و فناوری های داخلی است

معاون سابق وزیر دفاع گفت: مبنای کار ما تکیه به دانش و فناوری‌های داخلی است و تاکنون در این بخش با چند کشور همکاری کردیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ ستاد عبدالکریم بنی طرفی رئیس سابق سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و معاون سابق وزیر دفاع در برنامه گام‌های استوار گفت: از اوایل پیروزی انقلاب به خصوص در حوزه نظامی و هوایی بحث را بر همین مبنا گذاشتیم و اول بحث تعمیر و نگهداری و بعد ساخت قطعات مورد نیاز و بعد از آن به روز رسانی سامانه و الان در حال جایگزینی تجهیزات مختلف مان هستیم.

وی ادامه داد: مبنای کار ما تکیه به دانش و فناوری‌های داخلی است در این بخش با چند کشور تاکنون فعالیت کردیم در حوزه کمک به آن‌ها در مباحث نظامی و هوایی و الان هم در حال رایزنی با چند کشور هستیم. هم در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما‌ها و هم در زمینه انتقال تکنولوژی بعضی از تجهیزاتی که در اختیار داریم به خصوص در حوزه پهپاد. مقامات آمریکایی قدرت نظامی ما را تحلیل می‌کنند.

بنی طرفی گفت: ما در بحث تامین امنیت هوایی کشور مشکلی نداریم. در اطراف کشور و منطقه می‌توانیم عمل کنیم. ما تابع دستورالعمل‌هایی هستیم که توسط ستاد کل اطلاق می‌شود. نقطه تمایز دفاعی نیروی هوایی ایران الان و قبل از انقلاب خود اتکایی و خودکفایی است.

وی افزود: با استفاده از مراکز علمی و دانشگاه‌ها و دانش بنیان‌ها خودمان را بروز می‌کنیم. تامین متریال را هم در کشور راه انداختیم. در حوزه‌های تحقیقاتی معمولا محققین وقتی مشغول به کار می‌شوند ممکن است چند راه را دنبال کنند و خدای نکرده تا به حال دچار یاس نشدیم و سایه معنویت از لطف خداوند و ائمه اطهار همواره راه گشاست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.