سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

افزایش مبتلایان به کرونا در ایلام نگران‌کننده شد

صادقی فر گفت: افزایش نگران‌کننده مبتلایان به کرونا در استان زنگ خطر را به صدا درآورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نادیده‌انگاری شهروندان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی را عامل افزایش ابتلا به کرونا دانست و اظهار داشت: افزایش نگران‌کننده مبتلایان به کرونا در استان زنگ خطر را به صد درآورده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تصور مردم بر آن است که آبی شدن وضعیت در استان به معنای تمام شدن کرونا است، اما واقعیت آین است این تصور اشتباه و تبعات آن خطر‌ناک است.

او افزود: تصور ایجاد شده شهروندان را در رعایت شیوه نامه های بهداشتی مردد کرده است و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمتر از ۵۰ درصد در سطح استان رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ادامه داد : نادیده انگاری و بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی موجب افزایش آمار ابتلا و بستری در بیمارستان معین استان شده است.

او یادآور شد: وضعیت حادث شده شهرستان‌های ایلام و دره‌شهر را در وضعیت زرد قرار داده است و این تغییر وضعیت از آبی به زرد زنگ هشدار آغاز مجدد شیوع کرونا در استان ایلام است.

صادقی‌فر به شهروندان ایلامی توصیه کرد: کرونا همانند غیر قابل پیش‌بینی است که اگر مورد غفلت واقع شود، می‌تواند تبعات و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.