سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اتومبیلرانان برتر در خراسان رضوی

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی سرعت خراسان رضوی معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرضعلی گرایلی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: مسابقات اتومبیلرانی سرعت این استان گرامیداشت دهه فجر در پیست اتومبیلرانی سرعت مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

او افزود: در دور دوم این مسابقات ٤٥ ورزشکار در کلاس پراید مقدماتی، پژو ٤٠٥، پژو ٢٠٦، پراید حرفه‌ای، آزاد و بانوان با هم رقابت کردند؛ دور نخست این مسابقات چهارم مهر ماه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات در کلاس پژو ٤٠٥ علیرضا عامل زاده، جواد لشکری مقدم و آرش کلاهی اول تا سوم شدند. در کلاس پژو ٢٠٦ دانیال حسینی مقام نخست را کسب کرد و محمدرضا همتیان و حسن پاشایی مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

 گرایلی بیان کرد: در کلاس پراید حرفه‌ای یحیی فرهی اول شد و مهدی علمی بر سکوی دوم ایستاد و جلال رجبی به مقام سوم دست یافت. در کلاس آزاد نیز محمد عظیمی پویا پیوندی و ایمان خلیلی عناوین برتر را به دست آوردند.

او تصریح کرد: در کلاس بانوان نیز مریم مهرالدین بر سکوی نخست ایستاد. هانیه مستاجر دوم شد و رها نوقابی به مقام سوم دست یافت. نتیجه کلاس پراید مقدماتی هم بعد از ارائه گزارشات داوری و بررسی کمیته برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.