سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی ۲۴ ساعت گذشته:

کرونا در کرمان فوتی نداشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی به علت ابتلا به کرونا در استان کرمان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز را اعلام کرد. 

او افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی به علت ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

 شفیعی مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹، از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۲ هزار و ۴۷۳ نفر اعلام کرد. 

او بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان ۱۹  بیمار مبتلا به کرونا، شامل ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۴ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان شناسایی شده اند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: خوشبختانه طی این مدت، موردی از ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم گزارش نشده است. 

 او بیان داشت: هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۳۰ نفر است که از این تعداد، ۸۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۶ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. 

او تعداد کل موارد بستری  دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون را ۱۶ هزار و ۳۵۷ مورد اعلام کرد. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.