سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان:

شعبه‌های اخذ رای در کردستان هشت درصد افزایش می‌‎‎یابد

جعفری گفت: با توجه به احتمال افزایش هشت درصدی شعبه‌های اخذ رای در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ در کردستان توسعه پوشش اینترنت ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراد جعفری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: احتمال افزایش هشت درصدی شعبه‌های اخذ رای در این استان به نسبت دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود که سعی می‌شود در این دوره شعبه‌های آفلاین را کاهش داد.

او یادآور شد: برای تحقق این هدف تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات به همراه شرکت مخابرات باید تلاش داشته باشند تا وضعیت استان در بخش پوشش اینترنتی مطلوب‌تر از زمان فعلی باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان اضافه کرد: در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا، در بستر USSD و Dial up افزایش پوشش اینترنت و آنتن دهی در شعب اخذ رای دارای اهمیت است.

جعفری گفت: همچنین سعی می‌شود برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی در شهر‌های استان به صورت الکترونیک برگزار شود به همین منظور انتظار می‌رود همکاری و همراهی دستگاه‌هایی که در توسعه زیرساخت‌های اینترنت نقش دارد بیشتر از گذشته باشد.

استان کردستان هم اکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و ضریب نفوذ اینترنت در استان ۷۲ درصد و ضریب نفوذ پوشش تلفن همراه ۱۳۴ درصد است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.