سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اعضای کمیته پیشکسوتان ورزشی در شهربابک

به دنبال تشکیل کمیته پیشکسوتان ورزشی در شهربابک، سرانجام اعضای اصلی آن پس از رای گیری انتخاب شدند.

ناصر نعمت، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک آغاز چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: به منظور تشکیل کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال شهربابک، مجمعی با حضور حدود ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال شهرستان تشکیل شد.

او افزود: تعداد شش نفر برای این کمیته کاندیدا شدند و ۸۴ نفر از پیشکسوتان فوتبال هم حق رای داشتند.

نعمت بیان داشت: بعد از راى گیری سید محمد مهدی سجادی، غلامرضا مرادی، مهدی خزایی فر افرادی بودند که به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند.

او اعلام کرد: برای تشکیل این کمیته، لازم است فردی از سوی اداره ورزش و جوانان و یک نفر هم از سوی هیئت فوتبال معرفی شود که این کمیته پنج نفره تشکیل شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک تصریح کرد: این کمیته به منظور اقداماتی برای پیشکسوتان از جمله ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت فعال پیشکسوتان در برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و استفاده از تجربیات آنان، تنظیم تقویم ورزشی پیشکسوتان در بخش فرهنگی و ورزشی، تجلیل از بازیکنان و خانواده‌های مرحوم جامعه پیشکسوتان، جشنواره‌های متنوع، ایجاد صندوق مهر برای مساعدت مالی به پیشکسوتان نیازمند، برگزاری مسابقات تیمی و باشگاه‌های داخلی و تشکیل تیم پیشکسوتان شهرستان تشکیل شده است.

او از همه پیشکسوتان، اعضای هیئت فوتبال و همه دوستان که در برگزاری این مجمع همکاری کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.