سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراحل گمرکی دومین محموله واکسن کرونای روسی هنوز تکمیل نشده است

یک منبع آگاه گفت: هنوز مراحل گمرکی ارسال دومین محموله واکسن کرونای روسی به ایران در روسیه به اتمام نرسیده و این محموله امشب وارد کشور نمی‌شود.

یک منبع آگاه در وزارت راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه دومین محموله واکسن کرونای اسپوتنیک وی امشب وارد کشور نمی‌شود گفت: هنوز اقدامات گمرگی این محموله در کشور روسیه به اتمام نرسیده و مشخص نیست این محموله چه زمانی وارد کشور می‌شود.

او ادامه داد: در صورت اتمام مراحل گمرکی این محموله در کشور روسیه، شرکت هواپیمایی ماهان با انجام یک پرواز فوق العاده محموله را وارد کشور می‌کند.

این منبع آگاه تاکید کرد: میزان دومین محموله واکسن روسی و ساعت پرواز آن برای فردا هنوز مشخص نیست.

گفتنی است امروز صبح کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه اعلام کرد که گفت و گو‌های خوبی در خصوص واکسن کرونا بین مقام‌های وزارت بهداشت ایران و روسیه انجام گرفت که می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور در عرصه بهداشت و درمان باشد.

جلالی تصریح کرد: طرف روسی مطابق وعده قبلی برای ارسال واکسن اسپوتنیک وی اعلام آمادگی کرده است و فردا جمعه محموله دوم واکسن به ایران ارسال می‌شود.

براساس این گزارش اولین محموله از واکسن اسپوتنیک ـ وی،  پنج شنبه هفته گذشته ۱۸ بهمن ماه در ساعت ۱۵:۵۵ دقیقه با شرکت هواپیمایی ماهان وارد کشور شد. طبق اعلام سازمان غذا و دارو سومین محموله از این واکسن نیز تا دهم اسفند به ایران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۰۳:۰۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام
مردم دارند می گیرند واکسن کرونا توی گمرک گیر کرده ،معلوم میشه مسولیت زیر ربط احمق تشریف دارند ، مسول زیر ربط می فهمی مردم دارند می گیرند اصلن گمرک نمی خود