سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان از حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن قدردانی کرد

استاندار اصفهان با صدور پیامی از حضور مردم استان در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه دیگر در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در پیام خود آورده است: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان با توجه به شرایط خاص کشور، ناشی از شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت هموطنان به شکلی جذاب، خلاقانه و نوآورانه، کاروان خودرویی و رژه موتوری برگزار شد.

او اضافه کرد: به لطف خداوند و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی یک بار دیگر اتحاد، همدلی، انسجام و حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در پیشگاه جهانیان به منصه ظهور رسید.

استاندار اصفهان حضور باشکوه، انقلابی و متفاوت مردم حماسه‌آفرین و همیشه در صحنه استان در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن را تجلی دوباره وفاداری و پایبندی آن‌ها به آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب در برابر شبه افکنی‌ها و دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی برشمرد و گفت: مردم فهیم و ولایتمدار استان با وجود همه محدودیت‌ها، این روز بزرگ را به یکی از ماندگارترین و تماشایی‌ترین ایام‌الله انقلاب اسلامی در طول تاریخ تبدیل کردند.

او تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای قلیل، قانون‌ستیز و ناآگاه در این روز حماسه‌ساز با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ حرمت‌ها و پرهیز از بدزبانی، با نافرمانی از دستور، ولی امر مسلمین، آن هم در روز ملی و انقلابی که شعارش جمهوری اسلامی است، مبادرت به حاشیه‌ساز‌ی و هتاکی کردند که این تصویر زشت و شرم‌آور سزاوار روز ۲۲ بهمن نبود.

رضایی تاکید کرد: با عنایت به این که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید فرمودند که راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اختلاف قرار ندهید و وقتی پای انقلاب وسط است اختلاف سلیقه‌ها رنگ می‌بازد و اینگونه حرکات به ضرر کشور است، دستگاه‌های ذیربط هرچه سریعتر موضوع را پیگیری نموده و به موجب قانون خاطیان و هنجارشکنان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

او با محکوم کردن هتاکی به مسوولان نظام، از مردم مومن، انقلابی، شجاع و با بصیرت استان که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای دیگر از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند قدردانی کرد و سعادت، سربلندی و پیروزی همگان در مسیر دستیابی به آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی از درگاه خداوند را خواستار شد.

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی، موتوری و مجازی در کشور و  استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.