سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ حادثه آتش سوزی در اهواز با تلاش آتش نشانان ختم به خیر شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات امداد و نجات و مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشانان گفت: گزارش وقوع آتش سوزی در یک واحد تجاری واقع در منطقه کمپلو در ساعت ۳ و ۵۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار کردند، افزود: ضمن اینکه پراید در حیاط منزل مسکونی ساعت ۴ و ۴۹ دقیقه در منطقه حصیر آباد به علت بی احتیاطی در روشن کردن گاز تک شعله و سرایت حریق به کارتن‌های مجاور و سپس انتقال به خودرو دچار آتش سوزی شده بود، با تلاش آتش نشانان حریق مهار شد.

قنبری به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه به علت نشت گاز تک شعله با همت آتش نشانان اشاره و بیان کرد: آتش سوزی در تراس طبقه پنجم مجتمع مسکونی ساعت ۱۴ و ۲۴ دقیقه در کوی پیروزی و آتش سوزی سالن ورزشی ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه در پارک بانوان جنب شهرداری منطقه ۴ به علت اتصال برق سقف سالن ورزشی با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: مغازه تجاری ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در بازار آهن به علت حریق هواکش دچار آتش سوزی شده بود و با تلاش آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار شد، همچنین حریق ترانس برق ساعت ۱۹ و ۵۴ دقیقه در منطقه مهدیس با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

به گفته قنبری نشت گاز واحد مسکونی در مجتمعی در منطقه کیان آباد با همکاری آتش نشانان و عوامل ۱۹۴ شرکت گاز رفع شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.