سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر امروز را بدون فوتی کرونا سپری کرد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز موردی از فوتی کرونا در استان به ثبت نرسید و تعداد قربانیان ۸۶۵ نفر باقی ماند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۱۱۱ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر از بستری‌ شدگان در بخش‌های کرونایی استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان به ثبت نرسید و تعداد جانباختگان کرونا ۸۶۵ نفر باقی ماند که از این تعداد ۹ نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۵ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۲۴۷ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: کرونا همچنان در بین ما وجود دارد و برای ریشه کن کردن این ویروس باید استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.