سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت در تبریز

صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای الغدیر تبریز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در سایه ایثار شهدای دفاع مقدس ، مدافعین حرم و نیز مدافعان سلامت است که اینک در  آرامش و امنیت زیر این سقف نشسته ایم با تمام وجود به  کسانی که در راه خدمت به مردم و جامعه جان عزیز خود را از دست دادند ادای احترام می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: باید بدانیم که انسان‌هایی بعد از سال‌ها تحصیل جان شیرین خود را در بحث کرونا از دست دادند انسان‌های عزیزی هستند که جان بسیاری از هموطنان را نجات دادند از سویی باید قدردان خانواده‌های کادر درمان و شهدای مدافع سلامت نیز باشیم.

 درستی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی گفت: به لطف خدا شرایط مطلوب است و روزانه حدود ۲۰۰ نفر مبتلا گزارش شده است و میزان فوتی‌ها روزانه کمتر از ۵ نفر است، بستری‌ها نیز زیر ۲۵۴ نفر است و از دو روز قبل که واکسیناسیون در استان آغاز شده  است شرایط تحت کنترل است، اما باید دستورالعمل‌ها رعایت شود.

در پایان مراسم ضمن رونمایی از یادبود شهدای مدافع سلامت استان از خانواده‌های این شهیدان تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.