سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشتازی طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان سمنان

رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به وضعیت خوب استان در زمینه پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی با هماهنگی و همراهی سازمان جهاد کشاورزی، گفت: سمنان جزو استان‌های برتر کشور در سنددار کردن ماشین‌آلات کشاورزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راهور استان سمنان گفت: پلیس برای پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی در نقاط دورافتاده استان سمنان نهایت همکاری را با مالکان ماشین‌آلات دارد.

او ادامه داد: همکاران با حضور در روستا برای پلاک‌گذاری و انجام مراحل نقل و انتقالات و سنددارکردن ماشین‌آلات کشاورزی حاضر می‌‎شوند.

سرهنگ موسی بزرگی بیان کرد: رسمی شدن نوع مالکیت ماشین آلات کشاورزی از مزایای زیادی مانند برقراری بیمه شخص ثالث و برخورداری از مزایای آن در حوادث احتمالی، بهره مندی از خدمات تسهیلات بانکی ادوات و قطعات مورد نیاز تراکتور و کمباین و استفاده از تسهیلات و خدمات سوخت ماشین برابر برنامه اینترنتی و سامانه سوخت از مزایای سند مالکیت و پلاک است.

او ضمن بیان اینکه مرکز‌های تعویض پلاک استان سمنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند افزود :مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های سمنان و شاهرود به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان با توجه به شیوع کرونا بخشی از خدمات را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: آزمون و آموزش راهنمایی و رانندگی در استان نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.