سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکاران ومدال آوران استان کردستان تجلیل می شوند

استاندار کردستان گفت:ورزشکاران و مدال آوران استان کردستان در نیمە اول اسفندماە امسال در سنندج تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا استاندار کردستان با بیان اینکه الگو سازی برای جوانان در حوزه ورزش بسیار حایز اهمیت است، گفت: در راستای الگو سازی برای جوانان و ترویج ورزش در نیمه اول اسفندماه امسال مراسمی باشکوه برای تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزش استان در سالن شش هزار نفری سنندج برگزار می‌شود.

او افزود: تلاش خواهیم کرد این مراسم با حضور چهره‌های برتر ورزشی کشور باشد و در همین راستا نیز سه میلیارد تومان به این مراسم کمک خواهیم کرد.

مرادنیا با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های قابل توجه در حوزه ورزش استان بیان کرد: با کار‌های انجام شده و حمایت‌های انجام گرفته هم اکنون ۱۰ تیم ورزشی از استان در لیگ‌های برتر کشوری حضور دارند که با همت بیشتر تعداد این تیم‌ها می‌تواند افزایش پیدا کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش ورزش می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد، افزود: بی گمان یکی از دغدغه‌های امروز در کشور و استان مقابله با مواد مخدر است و در این راستا نباید امر ورزش را نادیده گرفت.

مرادنیا در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان خواست به امر ورزش و ترویج این فرهنگ بسیار ارزنده بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.