سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استانداری مرکزی:

بیشترطرح‌های افتتاحی دهه فجر استان مرکزی روستایی هستند

زندیه وکیلی گفت: تعداد زیادی از طرح‌های افتتاح شده دهه فجر استان مرکزی طرح عمران روستایی هستند.

زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تعداد زیادی پروژه که در دهه فجر افتتاح شدند طرح عمرانی روستایی هستند که موجب خدمت رسانی در روستا می‌شود.

زندیه وکیلی افزود: خوشبختانه در چند سال گذشته توجه خوبی به روستا‌ها شده و منابع خوبی به عنوان منابع ارزش افزوده از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفته که خوشبختانه با این منابع توانستند خدمات مورد نیاز را تامین کنند.

او اضافه کرد: با رویکرد جدیدی که وجود دارد انشاءالله در آینده شاهد توسعه هرچه بیشتر روستا‌ها باشیم و روستایی در سطح زندگی که لایق هست بتواند زندگی کند.

معاون عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: در بحث اشتغال هم برای ماندگاری روستاییان عزیز کار خوبی در دست اقدام است که اگر انجام شود مشکلی به عنوان حاشیه‌نشین در اطراف شهر‌ها نخواهیم داشت.

او ادامه داد: سال گذشته در تفاهم بین سلطانی‌فر وزیر ورزش و استاندار ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی برای استان مرکزی هدف گزاری کردیم.

زندیه وکیلی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که روستاییان به ویژه نسل جوان روستایی از این مجموعه‌ها داشتند برنامه داریم تا جایی که نیاز در روستا‌ها هست این کار را ادامه بدهیم.

او گفت: برنامه‌های ورزشی برای نسل جدید و نسل جوان روستایی می‌تواند ماندگاری در روستا را هم افزایش دهد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.