سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۳ تن تریاک از تانکر حمل گاز در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی سدیج شهرستان جاسک از یک دستگاه تانکر حمل گاز ۳ تن و ۴۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به استان مطلع و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سردار جعفری افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به استان مشخص شد و ماموران مستقر در ایست و بازرسی سدیج با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با چند تیم عملیاتی و پوششی حین کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری مسیر جاسک - میناب به کامیون بونکر گاز حامل محموله مورد نظر دستور توقف دادند.


بیشتر بخوانید


او گفت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به فرار کرد که در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف شد و برای بررسی به داخل پاسگاه انتقال یافت و در بازرسی دقیق از داخل بونکر کامیون ۳ تن و ۴۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بسته‌های مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان دخیل در قاچاق این محموله سنگین مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.