سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مبتلایان کرونا زنگ خطری برای بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا را زنگ خطری برای استان خواند و کاهش این آمار را نیازمند رعایت اصول بهداشتی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۱۰۶ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او افزود:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۱ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: امروز خانمی با ۵۹ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.


بیشتر بخوانید


به گفته کشمیری، تا کنون ۸۶۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان بوشهر فوت کرده‌اند که ۹ نفرشان مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

او عنوان کرد: اکنون ۱۷ بیمار تحت مراقبت‌های ویژه هستند از این تعداد چهار نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۲۱۹ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

کشمیری تاکید کرد: افزایش آمار مبتلایان کرونا زنگ خطری برای استان است که کاهش این آمار نیازمند رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی تمام افراد است.

او از مردم خواست دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
باسلام راههای ورودی بروی مسافرها بسته بشه