سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حضور تأثیرگذار مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی از مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به خاطر حضور تماشایی در مراسم ۲۲بهمن قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام آیت الله عبادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شکرگذاریم که در چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت همیشه در صحنه ایران، همچنان با استواری، در مسیر آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (دامت برکاته) گام برداشته و با شور و شکوهی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته، در ۲۲بهمن ۱۳۹۹، حماسه‌ای دیگر را رقم زده اند.

گزارش‌های دریافتی از جای جای استان خراسان جنوبی و کشور عزیزمان ایران اسلامی صحنه‌های بی نظیر از حضور تاریخی مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن و انعکاس دستاورد‌های نظام در بستر‌های گوناگون رسانه‌ای و حقیقی به نمایش گذاشت و امسال الحق و الانصاف ملت سنگ تمام گذاشتند و به دنیا ثابت کردند که در هر شرایطی و موقعیتی مسئله پشتیبانی از انقلاب اسلامی از امور دیگر جداست. توصیه می‌کنم لیبرال‌ها و آمریکاپرستان داخلی به صحنه ها‌ی امروز انقلاب نگاه کنند، این صدای رسای ملت در برابر سازش و خودباختگی است.


بیشتر بخوانید


اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال و افتخار به وجود مردمی آگاه و با بصیرت، از حضور شما مردم شریف استان خراسان جنوبی که در برنامه‌های یوم الله دهه فجر و بویژه روز ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر را در تجدید بیعت با امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی خلق نموده اید، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از همت والا و اقدامات ارزشمند جوانان فعال انقلابی در عرصه فضای مجازی و نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین صدا وسیما و اصحاب رسانه که در طول دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش و فعالیت موثری داشته اند، صمیمانه سپاس گزارم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.