سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از حضور درخشان مردم ایران و استان مرکزی

استاندارمرکزی گفت: حضور درخشان مردم سرزمین ایران و استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن جای قدر دانی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اراک گفت: حضور درخشان مردم سرزمین ایران و استان مرکزی به صورت حضوری، خودرویی و موتوری در مراسم ۲۲ بهمن امسال جای تقدیر دارد.

استاندار مرکزی افزود: امسال با همه فشار‌های ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان، حضور مردم در جشن انقلاب گسترده‌تر از سال‌های قبل بود و مردم پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب، نظام و امام راحل (ره) را نشان دادند.

او اضافه کرد: با وجود شرایط کرونایی مردم امسال شیوه برگزاری جشن انقلاب را تغییر دادند و بار دیگر پایبندی، عشق، محبت و ارادات خود را به آرمان‌های نظام، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.


استاندارمرکزی بیان کرد: مشکلاتی که در کشور بویژه در بخش اقتصادی وجود دارد، اما مردم با درک و شعور بالای خود این مشکلات را تحمل می‌کنند وخفت، حقارت و شکست را نمی‌پذیرند و این بزرگترین پیروزی برای یک ملت و مهمترین نتیجه معنوی انقلاب اسلامی است.

آقازاده عنوان کرد: همانظور که رهبر معظم انقلاب فرمودند روسای جمهور آمریکا، یکی پس از دیگری می‌آیند و با سرافندگی و خفت مقام خود را خرج می‌کنند، ولی به هیچ کدام از اهداف شومشان دست نمی‌یابند که این مهم با پایداری و مقاومت مردم ایران، حاصل شده است.

مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۹ همزمان با سراسر کشور در سراسر استان مرکزی هم به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.