سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۵ عملیات امدادی طی دیروز با همت آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: گزارش آتش سوزی کنتور برق خانه مسکونی در شهرک آغاجری، خیابان ۹ نیلوفر در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با ایمن سازی آتش سوزی کنتور برق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، افزود: در ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی اتصال برق توکار منجر به آتش سوزی و خسارت به وسایل آشپزخانه منزل مسکونی شد که با تلاش آتش نشانان حریق اطفا شد.

قنبری بیان داشت: ساعت ۱۴ و ۴۱ دقیقه در جاده ساحلی شرقی بی احتیاطی در جوشکاری و افتادن جرقه جوش منجر به حریق لوازم یدکی خودرو در گاراژ شد و آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از خسارت جدی جلوگیری کردند.

قنبری در ادامه به آتش سوزی مغازه تجاری ساعت ۱۵ و ۶ دقیقه در بیست متری شهرداری اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان با قطع برق و گاز مغازه و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را اطفا کردند، همچنین آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۹ و ۴۲ دقیقه به علت اتصال برق هواکش با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.