سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

انقلاب اسلامی برای بسیاری از ملل چراغ راه زندگی است

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد انقلاب اسلامی را چراغ راه زندگی بسیاری از ملل دانست و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل اقتدار نظام اسلامی است گفت: ملت ایران همواره پشتیبان و پیرو رهبر خود هستند و هیچ گاه به دشمنان باج نمی‌دهند.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیرگذار است و امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است و ملت ایران با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای در صحنه‌هایی نظیر یوم الله ۲۲ بهمن در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی همواره مستحکم ایستاده اند و دشمنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه کرد. ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی و به ویژه خوزستان پس از گذشت سال ها، همچنان پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده اند و با اینکه ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم حضورشان را در صحنه‌ها ثابت کردند و اکنون نوبت مسئولان است که برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم راهپیمایی‌های گسترده همانند هر سال برگزار کنیم به صورت نمایش خودرویی و موتوری این روز را گرامی می‌داریم.

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال باتوجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و استان خوزستان به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.