سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان:

مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌اند

شریعتی گفت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌اند که این موضوع پشتوانه محکمی برای نظام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان  در حاشیه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز با بیان اینکه حضور گسترده امروز مردم نشان دهنده، پیمان و بیعت آنها با آرمان های انقلاب است که جای تقدیر دارد، گفت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌اند که این موضوع پشتوانه محکمی برای نظام است.

او افزود: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، مردم هستند که در جهت اعتلای آرمان های والای این انقلاب تا پای جان ایستاده اند و  امروز با همه سختی ها و مشکلاتی که دارند همچنان پایبند آرمان های انقلاب هستند و این وظیفه ما مسئولان را سنگین تر می کند و امیدوارم بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم.

شریعتی  در ادامه بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد که مردم خوزستان با حضور در این راهپیمایی ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان های امام خمینی( ره) تجدید میثاق کردند.

استاندار خوزستان  با اشاره به اینکه مردم انقلابی استان خوزستان همواره در صحنه بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسل جوان کشور با شور بیشتری اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کند و مردم ایران و خوزستان همیشه به ارزش‌های انقلاب، نظام و ولایت وفادار بوده و در لحظه های حساس این عشق، علاقه و بصیرت دینی خود را به نمایش گذاشته اند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه  ظرف ۱۰ روز اخیر آمار مبتلایان و بیماران بستری در استان روند افزایشی پیدا کرده و تعداد شهرهای زرد ما بیشتر شد که نگران کننده است، گفت: من از همه مردم خواهش می کنم رفت و آمدهای خانوادگی را محدود کنند تا بتوانیم بیماری را مدیریت کنیم. ما خیلی خوب پیک سوم را کنترل کردیم و امیدوارم قبل از توزیع عمومی واکسیناسیون دچار پیک جدید بیماری نشویم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.