سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته فجر ۹۹؛

پیام مدیران استان کرمانشاه به مناسبت ۲۲ بهمن/ ۲۲ بهمن روز نفرت از قاتلان سپهبد حاج قاسم سلیمانی

استاندار کرمانشاه از اتحاد، انسجام، همدلی و مشارکت مردم برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب، برداشتن گام‌های استوار تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از اتحاد، انسجام، همدلی و مشارکت مردم برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب، برداشتن گام‌های استوار برای عبور از بحران‌ها و تداوم مسیر بالندگی، پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

او گفت : در ۲۲ بهمن ماه عید مردم و سالروز دمیدن خورشید استقلال و آزادی بر ملّت بزرگ، با ایمان و بااراده ایران و یادآور خروش حماسی مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در برابر سلطنت استبداد و نظام سلطه جهانی یاد و خاطره امام (ره)، شهدای والامقام و قهرمان ملّت ایران شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

او افزود: این روز بی نظیر، بی بدیل، مظهر اقتدار، عزم و عزت ملی را که نمادی از وفاق و وحدت ملّت است ارج نهاده و برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی با ایمان و اراده مسیر را با افتخار و بر اساس بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب ادامه خواهیم داد، زیرا انقلاب همیشه زنده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ملّت سرافراز ایران اسلامی و مردم شریف، مومن، قدرشناس و ولایتمدار کرمانشاه در مواجهه با مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه و تنگنا‌های اقتصادی باوجود شیوع بیماری کرونا و وارد آمدن خسارت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف، قوی و با اراده در میدان حاضر شدند و امروز نه تنها شاهد شکست امریکا در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم بلکه بهمن ماه را به عنوان سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم همیشه در صحنه جشن می‌گیرم و برای افزایش مولفه‌های استحکام درونی نظام اسلامی و قدرت ملّی با اراده بیشتر و تلاش جهادی مسیر عزت و پیشرفت کشور را در همه عرصه‌ها ادامه خواهیم داد.

بازوند افزود: در فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ملّت ایران با وجود همه مشکلات، شاهد افتتاح طرح‌ها و آغاز عملیات اجرایی پروژ‌های هایی عظیم و تحول آفرین در اقتصاد استان بودیم که سبب امیدآفرینی در جامعه شد و از دستاورد‌ها و اقدامات ارزشمند نظام اسلامی است که با همت همه مسئولین و تلاش خدمتگزاران مردم در دولت و با تکیه بر توان داخلی محقق شده است.

او گفت: در چهل بهار پیروزی و در آستانه آغاز فصل جدیدی از تاریخ انقلاب اسلامی با ولایتمداری، عزم و اراده قوی و تلاش جهادی و دوچندان در برابر مشکلات استوار و محکم ایستاده و با مشارکت مردمی که با اخلاق و معنویت سرآمد و الگو هستند، ابهت و شکوه ایران اسلامی را در جهان به نمایش خواهیم گذاشت و برای صیانت و پاسداری از عظمت ایران اسلامی در مقابل زورگویان و مستکبران و در رأس آن امریکای جهان خوار خواهیم ایستاد و گام دوم را برای پیشبرد اهداف انقلاب درخشان، عظیم و پایدار برخواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه افزود: اکنون که به دلیل بحران کرونا و لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ و صیانت از سلامت عمومی مراسم گرامیداشت روز ۲۲ بهمن با شیوه و دستورالعملی جدید برگزار می‌شود در کنار همه اقشار و صنوف برگی دیگری از تاریخ پرافتخار و زرین ایران اسلامی را ثبت خواهیم کرد و با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌نماییم و به شکرانه تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای با مشارکت مردم مسلمان و آرمان‌خواه استان در رژه خودرویی و خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت و با همین حضور گسترده و انگیزه‌ای مضاعف ضربه کوبنده‌ای بر سیاست‌های دشمن وارد خواهیم کرد.

۲۲ بهمن نماد وحدت اقشار مختلف

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ۲۲ بهمن نماد وحدت اقشار مختلف جامعه اسلامی است.

فضل الله رنجبر : ۲۲ بهمن نماد وحدت اقشار مختلف جامعه اسلامی و روز نفرت از قاتلان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدری است که به دست صهیونیست‌ها و جبهه استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

او افزود: در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال ملت بزرگ ایران با وجود تمامی مشکلات و کمبود‌ها همچنان پشت مقام معظم رهبری از آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، رهبر و شهیدان انقلاب ایستاده‌اند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به حضور مردم در خیابان‌ها برای شرکت در راهپیمایی متفاوت ۲۲ بهمن امسال ادامه داد: اقشار مختلف جامعه با وجود تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی به صورت خودجوش در راهپیمایی عظیم خودرویی و موتوری حضور پیدا کرده‌اند.

او ادامه داد: هم اکنون خیابان‌های معین شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه شاهد حضور بسیاری از جوانان و مردم انقلابی است که خودرو و موتورسیکلت‌های خود را با تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید سرافراز میهن حاج قاسم سلیمانی و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران مزین کرده و علیه استکبار جهانی شعار می‌دهند.

رنجبر افزود: نوجوانان و جوانان همراه خانواده در محل راهپیمایی امروز در شهر کرمانشاه به یاد تمامی شهدا و در دفاع از انقلاب اسلامی ایران حضور پیدا کرده‌اند.

آینده جهان در دستان جوانان و ملت الهی ایران اسلامی است

امام جمعه قصرشیرین گفت: آینده جهان در دستان جوانان و ملت الهی ایران اسلامی است و پرچم انقلاب ما بر بام دنیا برافراشته خواهد شد.

حجت الاسلام علی ملکی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این حرکت الهی که توسط امام خمینی (ره) و ملت ایران در سال ۵۷ انجام گرفت و منجر به تشکیل حکومت اسلامی شد تمام دنیا را متحول کرد.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نوری بر تاریکی‌ها و ظلمت بود و تمام مردم دنیا را متحول کرد و امروز شاهد نورانیت و تابش آن مانند خورشیدی عالمتاب بر قلوب آزادیخواهان جهان هستیم.

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز بشریت و دنیا مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم این انقلاب و بنیانگذار کبیر آن هستند.

ملکی ادامه داد: جوانان ما بدانند جمهوری اسلامی ایران تفکر الهی خود را به تمام دنیا عرضه داشته و تمام دنیا امروز متاثر از تفکر انقلابی جمهوری اسلامی ایران هستند و این ارزشمند است.

او گفت: دهه فجر دهه اقتدار ایران اسلامی و قدرت و اقتدار کشورما امروز به تمام دنیا ثابت شده است.

راهپیمایی امسال به شکلی متفاوت برگزار شد

فرماندار قصرشیرین با گرامیداشت آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از مردم فهیم و مرزنشینان قدرشناس این شهرستان مرزی برای حضور باشکوه در این آیین گفت: امسال با توجه به سرایت ویروس کرونا مراسمی تحت عنوان راهپیمایی نداشتیم، ولی این آیین به شکلی متفاوت و به صورت کاروان خودرویی برگزار شد که حضور مردم نشان از پایبندی آنان به آرمان‌های والای امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

مرادعلی تاتار افزود: حضور مردم قدرشناس در این آیین‌ها مسئولیت ما خدمتگزاران را سنگین‌تر می‌کند از این رو باید برای صاحبان اصلی این انقلاب که مردم هستند خدمتگزارانی صادق و خدوم باشیم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آن‌ها به کار گیریم .

دستاورد‌های انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

فرماندار کنگاور چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر رهبر معظم انقلاب، مردم ایران اسلامی و مردم متدین این شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

او با اشاره به اینکه دشمن در کمین ایجاد شکاف، یاس و ناامیدی در بین مردم است و باید بسیار مراقب بود و از دستاورد‌های انقلاب صیانت کنیم، گفت: بیش از ۴۲ سال است که ملت ایران در مقابل تمامی مکر و حیله‌های دشمنان با اهدای بیش از چهار هزار شهید ایستادگی کرده است.

فرماندار کنگاور دهه فجر را، فرصتی برای بازخوانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی خواند و افزود: بیان پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، علمی، توسعه زیرساخت‌های کشور و تبیین آن‌ها برای نسل جوان باید از اولویت‌های مسئولان باشد.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ ادامه داد: طلیعه فجر این نوید را می‌دهد تا در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دومین‌گام انقلاب باوجود مشکلات و با مدد الهی انتخابات سال آینده را با مشارکت پرشور مردم برگزار و کشور را صحنه نمایش دموکراسی اسلامی قرار دهیم و یک بار دیگر آن را بیمه کنیم.

فرماندار کنگاور گفت: با حفظ وحدت و تقویت وفاق و همدلی بین گروه‌های سیاسی باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات سال ۱۴۰۰ را فراهم کنیم.

الماسی با اشاره به شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، افزود: انقلاب اسلامی که با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت، امروز با خون افرادی، چون حاج قاسم سلیمانی در تاریخ جاودانه شده که منشا خدمات بسیار ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بود و به عنوان الگویی برای آزادی خواهان عالم در جهت مبارزه با استکبار شناخته شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش بزرگ شجاعت و اقتدار است

امام جمعه کنگاور گفت: یک دنیا شکوه و اقتدار در روز ۲۲ بهمن در شهرستان کنگاور به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام علی محمد لروند؛ اجتماع خودرویی بی نظیر در کنگاور را نشان بصیرت و ولایتمداری این مردم دانست و افزود: ما نام این همه بصیرت را رزمایش بزرگ شجاعت و اقتدار می‌نامیم و به همین دلیل این راهپیمایی خودرویی و موتوری را با رمز یا فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها آغاز کردیم.

او افزود: امروز نمایش، اقتدار بسیج و مردم ولایتمدار کنگاور را ببینید، باوجود گرانی و تورم که علت اساسی آن نقشه‌های دشمن است، اما این مردم با صلابت و باشکوه خاصی شرکت کردند.

امام جمعه کنگاور گفت: شعار تبرای مردم کنگاور که تو دهنی بزرگی به استکبار جهانی است، شعاریست که از غیرت و مردانگی این مردم همیشه در صحنه بر می‌خیزد

یوم الله ۲۲ بهمن روز اقتدار و تجلی همبستگی ملت ایران

فرماندار روانسر ضمن گرامیداشت این روز خجسته و قدردانی از حضور مردم و مسوولین افزود: یوم الله ۲۲ بهمن روز اقتدار و تجلی همبستگی ملت ایران است و مردم این شهرستان با حضور باشکوه خود در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، برگ زرین دیگری را بر افتخاراتشان خواهند افزود.
سعدی مصطفی زاده افزود: عزت و افتخاری که امروز ایران اسلامی آن را به دست آورده مرهون تدابیر رهبری، خون شهدا و ایثارگری بزرگان انقلاب است.

او افزود: انقلاب اسلامی انقلابی مردمی بوده و خواهد بود و مردم امروز در میدان حاضر شدند تا با آرمان‌های انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدا دوباره تجدید بیعت کنند.

فرماندار روانسر گفت: در حالی ۴۲ مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که در این مدت به بلندای تمام روزها، توطئه و ناملایماتی‌ها و مشکلات عدیده‌ای را پشت سر گذاشته ایم .

انتهای پیام/د

برچسب ها: فجر99 ، بهمن99
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.