سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

مذاکره دوباره با آمریکا دام جدید برای مردم ایران است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مذاکره با آمریکا برای برجام دام جدید دولتمردان آمریکایی برای به دام انداختن مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوردر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن  مردم همدان در میدان امامزاده عبدالله این شهر گفت: دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی دست به هر ترفندی زده اند و این بار هم با به پای میزمذاکره کشیدن مجدد ما دنبال جلوگیری ازپیشرفت‌های کشورمان هستند.

او با بیان اینکه مسئولان و مردم باید هوشیار باشند و گول وعده‌های دروغین دولتمردان بیگانه رانخورند افزود: مذاکرات و توافق های دوره  پیش را آن‌ها به راحتی زیر پا گذاشتند و به مردم  فشار‌های زیادی را وارد کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: آن‌ها تحریم‌های اقتصادی و  فشار‌های سیاسی را اهرم‌های قدرت  خود می‌دانند و مردم ایران هیچ گاه با این گونه فشار‌ها از تلاش خود دست برنمی دارند.

او با اشاره به پبیشرفت‌های زیادی که در کشورمان بعد از انقلاب اسلامی بدست آمده است افزود: ما با تکیه بر توان داخلی و دانش جوانان توانسته ایم هم اکنون بین ۱۳ کشور برتر جهان در دانش زیست فناوری، ۴ کشور برتر جهان در نانو فناوری و تولید کننده ۲۰ واکسن و داروی آنتی بادی برتر جهان باشیم.

سردار سپهر مسیر پیشرفت ایران را با همه‌ی فشار‌ها و تحریم‌های آمریکای‌ها بسایر امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی در زمینه‌های آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی پیشرفت‌های زیادی داشته ایم و بیش از ۹۰ درصدمردم کشور از این نعمت ها برخوردار شده اند و این درحالی است که پیش از انفلاب ایجاد امکانات و رفاه اجتماعی برای کمتر از ۲۳ درصد مردم کشور فراهم شده بود.

او اظهارداشت: استفاده از چرخه سوخت هسته‌ای ۲۰ درصد را هم باتلاش جوانان و متخصصان داخلی کسب کردیم و مذاکرات آن‌ها تنها برای کند شدن روند پیشرفت ایران انجام می شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.