سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه راه دسترسی به بندر نوشهر

پروژه ساخت راه دسترسی به بندر نوشهر تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد تقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در نشست با محمد رضا اله یار عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت:با حمایت همه جانبه مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی و هماهنگی و همکاری مطلوب مسئولان محلی و بویژه مالکان و ساکنان فهیم، پروژه ساخت راه دسترسی به بندر نوشهر تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


او افزود: پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی به عنوان مهمترین طرح در دست اقدام این اداره کل است.


انزان پور ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیران ذیربط ستادی برای تامین اعتبار مورد نیاز و تکمیل و بهره برداری بموقع طرح‌های در دست اقدام، شاهد افزایش ظرفیت عملیاتی بندر نوشهر باشیم.


اله یار هم در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات عمرانی و توسعه‌ای انجام شده در اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، از انجام مسوولیت‌های اجتماعی و تعامل شهر و بندر ابراز خرسندی کرده و بر لزوم تکمیل و بهره برداری بموقع پروژه‌های عمرانی و تجهیزاتی در دست اجرا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تاکید کرد.


به روز رسانی مطالعات سامانه رسوبگیر به عنوان اولویت اصلی بندر، ضرورت اجرایی شدن بموقع پروژه ساخت شناور اسپیلت بارج موتور دار و... از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.