سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه حضور و جشن انقلاب در استان همدان

مردم دارالمومنین همدان و جای جای استان همدان برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در یوم الله دهه فجر به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در یوم الله ۲۲ بهمن امسال هم مردم دارالمومنین همدان و جای جای استان همدان جلوه هایی از  اقتدار جمهوری اسلامی و همراهی مردم  با آرمان های انقلاب، امام و رهبری  را به نمایش گذاشتند.

در رژه خودرویی که از میدان بعثت ، به سمت میدان جهاد، آرامگاه بوعلی ، خیابان خواجه رشید و در نهایت به میدان امام زاده عبدالله ختم شد رانندگان با آذین بستن خودروها  ، روشن کردن چراغ و همچنین برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر روی خودرو ها چهل و دومین بهار انقلاب را جشن گرفتند .

در این رژه خودرویی سرنشینان خودروها که از اعضای یک خانواده بودند شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند .

تعداد خودروهای شرکت کننده در این رژه خودرویی به اندازه ای بود که در حالیکه ابتدای رژه خودروها مسیر بیش از ۵کیلومتری میدان بعثت تا میدان امام زاده عبدالله را طی کرده بود اما همچنان در ابتدای مسیر ، خودروهایی با پرچم های جمهوری اسلامی و عکس هایی از امام ، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلیمانی به چشم می خورد .

موتور سوران هم با انداختن پرچم جمهوری اسلامی بر دوش و نصب عکس امام و رهبری بر روی سینه پر شور  دراین رژه موتوری شرکت کردند و با سردادن شعارهایی با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند .

دوچرخه سوران همدانی هم در این جشن انقلاب با همدلی و شور و نشاط شرکت کردند . 

 

 

 

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.