سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه دزفول:

ایران بدون وابستگی به بیگانگان در مسیر خودکفایی گام برمی دارد

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی گفت: پیشرفت و خودکفایی ایران به کشور‌های بیگانه و ابرقدرت‌ها وابسته نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین رژه خودرویی و موتوری مقابل مصلای امام علی (ع) دزفول با تبریک دهه مبارک فجر به مردم و شهدای میهن اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون پشتوانه ابرقدرت‌ها به سمت پیشرفت و ترقی حرکت می‌کند.

او با گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی (ره) و شهدا به ویژه شهیدان انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اما جمهوری اسلامی همچنان سرفراز به سوی آرمان‌های امام خمینی (ره) گام بر می‌دارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دستور غلبه بر هیمنه استکبار، تحریم‌ها و اجرای قانون در همه زمینه‌ها را داده‌اند، ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله سایبری، رشد و نوآوری و سلول‌های بنیادین موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

امام جمعه دزفول بیان داشت: آمریکایی‌ها بار‌ها درمورد ایران دچار خطای محاسباتی شده اند و از جایی که فکر نمی‌کردند، سیلی خورده‌اند و بدانند که چیزی تا فتح سنگر آخر دشمن باقی نمانده است و امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی مراسم باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: مردم ایران امروز به دشمنان ایران اسلامی نشان می‌دهند بعد از ۴۲ سال همچنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل پایبند هستند و تحت رهبری مقام معظم رهبری با تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پیروز خواهد شد و پرچم لا اله الا الله را بر کاخ‌های ستم برافراشته خواهند کرد.

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مقابل مصلای امام علی (ع) تا گلزار شهدای شهیدآباد دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.