سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردن: جامعه بین‌المللی موضعی قاطع درباره اسرائیل اتخاذ کند

وزارت خارجه اردن موضع قاطع جامعه بین‌المللی را در برابر اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردن از جامعه بین المللی خواست تا با اتخاذ مواضع قاطع و فشار بر رژیم صهیونیستی، توقف اقدامات غیرقانونی این رژیم علیه ملت فلسطین را مطالبه کند.

ظیف الله الفیض، سخنگوی وزارت خارجه اردن روز سه شنبه در بیانیه‌ای از جامعه بین المللی خواست تا در برابر اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی که تلاش‌ها و فرصت‌های دستیابی به صلح را تضعیف می‌کند، موضع قاطعی در پیش بگیرد.

وزارت امور خارجه اردن ضمن محکوم کردن تخریب خانه‌های فلسطینیان اعلام کرد تخریب و آوارگی و همچنین مصادره اراضی، نقض قوانین بین‌المللی و قوانین حقوق بشری و تعهدات اسرائیل به عنوان قدرت اشغالگر در سرزمین‌های فلسطین است.

الفیض افزود سیاست‌های رژیم صهیونیستی از جمله الحاق و مصادره زمین، ساخت واحد‌های مسکونی و آوارگی فلسطینیان از سرزمین آن‌ها نقض فاحش قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل، مهمترین آن‌ها قطعنامه شماره ۲۳۳۴ شورای امنیت، است.

روز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی روستای حمسا الباقیعا را در شمال کرانه باختری تخریب کرد و در اثر آن حدود ۴۰ خانه ویران و منجر به آوارگی ۱۱ خانواده از جمله ۴۸ کودک شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.