سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی ترامپ از استدلال آغازین وکیل مدافعش در اولین روز دادگاه استیضاح

دو منبع آگاه به روند دادگاه استیضاح ترامپ از نارضایتی او از عملکرد وکیل مدافعش در اولین روز محاکمه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دو منبع آگاه به روند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شبکه سی ان ان گفتند که ترامپ از استدلال آغازین وکیل مدافع خود در اولین روز دادگاه استیضاح ناراضی بوده است.

یکی از این منابع دیروز سه شنبه گفت: ترامپ چنان از استدلال آغازین بروس کاستور، وکیل مدافع خود ناامید شد که تقریباً جیغ می‌کشید.

سناتور‌های جمهوری خواه مانند بیل کاسیدی، جان کورنین و تد کروز قبلاً به طور علنی از تیم دفاع حقوقی ترامپ در مورد اینکه آیا قانون اساسی برگزاری دادرسی برای رئیس جمهور آمریکا که دیگر در کار نیست را مجاز می‌داند، انتقاد کرده بودند.

سنا روز سه شنبه با ۵۶ رای موافق در برابر ۴۴ رای مخالف دادگاه استیضاح ترامپ را قانونی اعلام کرد. شش سناتور جمهوری خواه هم برای رای‌گیری در کنار دموکرات‌ها بودند.

پیش از این اعلام شد نتایج تازه‌ترین نظرسنجی بیانگر آن است که اکثر مردم این کشور معتقدند رئیس‌جمهور پیشین آمریکا باید محکوم خوانده شود.

ترامپ در حال حاضر، اولین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست که برای دومین بار در روند محاکمه قرار می‌گیرد و دلیل این محاکمه دوباره نیز رأی اکثریت سنا به محکوم کردن او به «تحریک به شورش» عنوان شده است. تفاوت محاکمه دوم در این است که اکنون ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیست و در دوره اول او رئیس‌جمهور بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.