سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهری‌ها آماده برگزاری راهپیمایی متفاوت در ۲۲ بهمن ۹۹

امروز خیابان‌های بوشهر میزبان مردمی هستند که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را متفاوت از سال‌های دیگر گرامی می‌دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با توجه به شرایط کرونایی جامعه، راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۹ متفاوت از سال‌های دیگر برگزار می‌شود.

مردم امروز با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های خود که با شعار‌های انقلابی و پرچم سه رنگ ایران مزین شده است، مسیر راهپیمایی را می‌پیمایند و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.

مراسم راهپیمایی گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به صورت خودرویی و موتوری در همه نقاط استان برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای این کار در نظر گرفته شده است.

در شهر بوشهر،  راهپیمایی خودرویی و موتوری ساعت ۹:۳۰ از میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز می‌شود و سپس خودروها و موتورها مسیر ۱۴ کیلومتری میدان‌قدس- چهار راه شیلات-بلوار طالقانی (صلح آباد) - میدان شهیدمطهری، بزرگراه امام علی (ع) - میدان غدیر- دهکده‌گردشگردی را خواهند پیمود.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای نگهبان نیز سخنران ویژه مراسم است که سخنرانی او به صورت زنده از صداوسیمای بوشهر پخش خواهد شد.

او شامگاه سه‌شنبه با استقبال آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر وارد این شهر شد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.