سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اندیکا:

۲۲ بهمن باید در طول زندگی سرمشق ما باشد

حجت الاسلم موسوی گفت: ۲۲ بهمن باید در طول زندگی سرمشق ما باشد و نسل‌های آینده این روز را که غلبه ایمان بر کفر بود حفظ کنند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یاد و نام و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و همه شهدای کشور را گرامی می‌داریم  و طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) ۲۲ بهمن باید در طول زندگی سرمشق ما باشد و نسل‌های آینده با این روز که غلبه ایمان بر کفر و غلبه الله و اسلام بر طاغوت بود حفظ کنند و بزرگ بشمارند.

او بیان داشت: ۲۲ بهمن برای ملت ما در حکم عید فطری است که مردم در آن از یک دوران روزه سخت خارج شدند و مانند عید قربان است، چون ملت ما اسماعیل‌های خودش را قربانی کرد و مانند عید غدیر است، چون در آن روز نعمت ولایت اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: احیای هویت دینی در مقابل فرهنگ شیطانی و فاسد غرب و یا به عبارت دیگر ورود معنویت در عرصه زندگی مردم در قالب احیای مساجد و توسعه پیدا کردن مجالس محرم و صفر و استقلال سیاسی یکی دیگر از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه اندیکا ادامه داد: امنیت و ثبات داخلی که کاملاً بومی از سوی فرزندان همین ملت تأمین شده؛ به طوری که به معنای واقعی، ایران در غرب آسیا که منطقه پرتنشی است به یک جزیره ثبات تبدیل شده است؛ و ما آن را مرهون نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و رهبری فرمانده کل قوا مقام عظمای ولایت می‌دانیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.