سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه هندیجان:

پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی در گروی تبعیت از رهبری است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی گفت: پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی با اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه امکانپذیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تعدادی از اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان و اهالی مطبوعات دیدار و گفتگو کرد.

او ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به حضور در آیین شکوهمند بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ماه و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی گفت: از خداوند می‌خواهیم در ادامه راه انقلاب و آرمان‌های امام راحل بتوانیم این انقلاب را به پیش ببریم و توفیق تقویت، حمایت و پیشبرد اهداف عالی نظام را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی با اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه امکانپذیر است، اظهار داشت: از همه مردم هندیجان و مسئولان می‌خواهم دوشادوش هم در راهپیمایی امسال که بر اساس شرایط بیماری کرونا در سراسر کشور به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد، حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

امام جمعه هندیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در خصوص ضرورت ساماندهی تمثال شهدا در شهرستان تصریح کرد: ما در این شهر شهیدپرور مدیون شهدا و خانواده معظم آن‌ها هستیم و همواره سعی کرده ایم این ارادت را به شکل عملی نشان داده تا جاییکه بیشتر برنامه‌های فرهنگی مذهبی و برخی جلسات از جمله یک جلسه شورای فرهنگ عمومی را نیز در جوار مزار شهدای گمنام این شهر برگزار کردیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان داشت: به همین خاطر در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که ۱۸ شهریور ماه امسال برگزار شد، یکی از ۲ موضوع اصلی جلسه به همین مورد اختصاص یافت و ۲ مصوبه رسمی با موضوع بازسازی و تجدید تابلو‌های تمثال شهدا در سطح شهر به منظور ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و تعظیم شهدا گذراندیم و کار تا حدودی جلو رفت که باید هر چه سریعتر موانع رفع و مصوبات اجرا شوند.

او ادامه داد: این جلسه به منزله پیگیری جدی این دو مصوبه مهم در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت بسیار ارزشمند و هرچند کوچک به منظور تعظیم شعائر اسلام، انقلاب و علی‌الخصوص خون مطهر شهدای والامقام بوده و ان شاءالله با رفع موانع این حرکت که بازسازی تمثال مبارک شهدا است، دین خود را نسبت به شهدا و انقلاب ادا کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صبور
۰۹:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
حرفای رهبری رو باید با طلا نوشت، پیش بینی ها درست، هشدارها بجا، خدا برای ملت ایران حفظشون کنه ان شاءالله، بترکه چشم دشمنان و منافقان که چشم دیدن سید علی خامنه ای ندارن، بودن زیر چتر این رهبر لیاقت میخواد، مثل شهید شدن در راه امام حسین (ع) و مدافع حرم شدن که خیلی ها لیاقتشو ندارن و حرف های الکی میزنن