سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از حضور مردم اندیکا برای شرکت در رژه خودرویی ۲۲ بهمن

امام جمعه اندیکا گفت: از مردم دعوت می‌کنم که به طور گسترده و با رعایت اصول بهداشتی در قالب کاروان خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: از عموم مردم شهرستان دعوت می‌کنم که به طور گسترده و با شور و حرارت و با رعایت اصول بهداشتی در قالب کاروان خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و یک بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی بیعت مجددی داشته باشیم.

او بیان داشت: ۲۲ بهمن روز به ثمر نشستن خون پاک شهدای انقلاب و غلبه و پیروزی خون بر شمشیر بوده و نجات امت اسلامی از ستم رژیم ستم‌شاهی و روز مشخص شدن جایگاه ارزشمند نعمت ولایت و رهبری و روز تولد مجدد مکتب اسلام قرآن و اهل بیت (ع) و روز تودهنی به استکبار جهانی و شکست و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: ما در قبال انقلاب اسلامی وظیفه بسیار مهمی داریم و آن حفظ انقلاب است و یکی از کار‌هایی که می‌توانیم با آن انقلاب اسلامی را حفظ کنیم بیان دستاورد‌های شگرف این انقلاب در شرایط تحریم و تهدید و جنگ‌های گوناگون نظامی امنیتی و اقتصادی است.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند در مقابل تحریف دشمنان، واقعیت‌های انقلاب و دستاورد‌های عظیم کشور در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب را برای همه خصوصاً نسل‌های جدید تبیین و تشریح کنند.   

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.