سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد عبدالسلام: گریفیتس، یک انگلیسی در لباس سازمان ملل است

سخنگوی انصارالله یمن تأکید کرد مارتین گریفیتس، یک انگلیسی در لباس سازمان ملل است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، « به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن یک انگلیسی در لباس سازمان ملل است.

بر اساس این گزارش، مارتین گریفیتس، سخنگوی سازمان ملل در حساب توییتری خود این سخنان را در پاسخ به آنچه به ابراز نگرانی گریفیتس، در قبال آنچه به ادعا از سر گیری اقدامات خصمانه در شرق یمن خوانده شده، بیان کرد.

محمد عبدالسلام در پاسخ به این ادعا گفت: همچنانکه منطق سفیر انگلیس است، گریفیتس اقدام افرادی را که از ملت شان دفاع می‌کنند را خصمانه خواند؛ مسأله‌ای فرستاده این کشور (انگلیس) را در لباس سازمان ملل قرار داده است.

او همچنین سازمان ملل را به پافشاری در رویکرد در زمینه طرف‌های چهارگانه یمن (آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و امارات) که به ادامه رنج و درد ملت یمن منجر می‌شود، متهم کرد.

محمد عبدالسلام که سرپرستی تیم مذاکره را در گروه خود بر عهده دارد، همچنین گفت: هرکس که صلح را واسطه کند، باید منطق کج و معوج خود را اصلاح کند.

گفتنی است پیشتر مارتین گریفیتس، از آنچه از سر گیری درگیری‌های خصمانه در استان مأرب در شرق یمن خوانده بود، ابراز نگرانی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.