سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از کشاورزان پیشروی استان سمنان

در مراسمی از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی در سمنان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  این مراسم به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی در سراسر کشور برگزار شد و از استان سمنان نیز ۲ نفر به‌عنوان کشاورز نمونه کشوری و ۴۵ کشاورز به‌عنوان نمونه استانی انتخاب شدند.

«احسان خطیبی» مرغدار نمونه و «محمدعلی شاه‌حسینی» پرورش‌دهنده گوسفنددر کشور شایسته تقدیر شدند.

«نساء مذهب دار» از مهدی‌شهر مدیرعامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در زمینه جذب حمایت‌های مردمی و دولتی و ایجاد اشتغال و همچنین تعداد اعضا در سطح استان سمنان به‌عنوان نمونه انتخاب شد.

«جعفر جوراب لو» مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی، «محمود امین» در زمینه محصول پسته از دامغان، «گل بابا بینائیان» از دامغان در زمینه تولید سیب‌درختی، «علی پارسا» از شاهرود در زمینه پرورش شتر، «مرتضی بدیعی» از شاهرود در زمینه تولید مرغ مادر گوشتی، «محمدرضا شادلو» از گرمسار در زمینه تولید محصول جو آبی، «علی‌اصغر سعیدی» از میامی در زمینه تولید کلزا و «محمد شجاعی» از میامی نیز در زمینه تولید چغندرقند به‌عنوان نمونه‌های برتر کشاورزی انتخاب شدند.

علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در این جلسه با اشاره به نگاه نو به تولید در عرصه فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی گفت:امیدواریم در این عرصه، کشاورزان پیشرو برای جهش تولید اقدام کنند.

حسن میرعماد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت کشاورزی این استان برای بهبود و جهش تولید استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.