سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مسیر راهپیمایی موتوری و خودرویی در ایذه

سرپرست فرمانداری ایذه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت موتوری و خودرویی از پارک بی بی مریم، میدان آزادگان در این شهرستان آغاز می‌شود.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار خواهد شد و این مراسم به صورت تردد موتورسیکلت و خودرویی برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت موتوری و خودرویی از پارک بی بی مریم، میدان آزادگان، میدان سپاه، چهار راه امام علی (ع)، چهار راه امام خمینی (ره) و تا چهار راه هلال احمر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نبوتی افزود: مراسم راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در ایذه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود که از خانواده‌ها دعوت می‌شود تا با رعایت اصول بهداشتی خودرو در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد:یوم‌الله ماندگار ۲۲ بهمن ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز برافراشته شدن پرچمِ عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه مظهر عظمت و اقتدار ملّی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.