سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد؛

قانون مداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس

سرهنگ موسوی با بیان اینکه قانون مداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس است، گفت: امنیت باید پایدار، همه جانبه و متکی به مردم جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه مردم غیور و ولایت مدار ایران اسلامی در تمامی مناسبت‌ها سنگ تمام گذاشته و دشمنان را مایوس کرده اند، گفت: هرچه قدر رضایتمندی مردم بالاتر باشد طمع دشمنان کمتر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه قانون مداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس است، اظهار کرد: عمل به قانون ضامن ایجاد نظم و امنیت در هر جامعه است و هر شخص باید حقوق دیگر افراد جامعه را بداند و به آن احترام بگذارد.

موسوی امنیت را یکی از شاکله‌های بنیادی توسعه پایدار دانست و بیان کرد: جامعه سالم بدون توجه به این عنصر کلیدی محقق نمی‌شود.

او مطرح کرد: امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی خاطری است که هر حکومت موظف است آن را برای شهروندان خود به بهترین نحو ممکن به وجود بیاورد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر نقش مردم در تامین امنیت جامعه، اظهار کرد: اعتماد مردم سرمایه‌ای بزرگ است و نیروی انتظامی با احترام به این اعتماد، تلاش خواهد کرد چتر امنیتی را برای آحاد مردم بگستراند و با کسانی که باعث سلب آسایش و امنیت جامعه هستند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.